نظرات من درباره بعضی چیزا

نظرات من درباره بعضی چیزا

این وبلاگ صرفا نظرات شخصی اینجانب است و بی احترامی به دیگران تلقی نمیشود
نظرات من درباره بعضی چیزا

نظرات من درباره بعضی چیزا

این وبلاگ صرفا نظرات شخصی اینجانب است و بی احترامی به دیگران تلقی نمیشود

Manhatan

زیاد تعریف ودی آلن را شنیده بودم اما از کار‌های اوتقریبا چیزی ندیده‌ بودم تا اینکه در مراسم گلدن گلوب بعضی از آثار ارزشمند او را در چند دقیقه نشان دادند و منهتن هم بین آنها بود. منهتن را دیدم مرا یاد شبکه‌های غذایی در اکولوژی انداخت رابطه‌ی بین تعداد کمی از انسان‌ها ار طی چند ماه بخوبی نشان داد و البته پیچیدگی این روابط را بهتر اینکه در سال 1979 همجنسگرایی به این راحتی در آمریکا رواج داشت برایم جالب بود فکر می‌کردم این راحتی در همین دو دهه بوجود آمده است اما حال باید بگویم قوانین کشور آمریکا برای من بسیار ایده‌آل است و می‌توانم به راحتی با آنها کنار بیایم.

من به فیلم نمره‌ی 7و خورده‌ای دادم الان دقیقا یادم نیست چند دادم ولی باز هم زیاد از نمره‌ی واقعی که انسان‌های دیگر داده بودند اختلاف نداشت و نزدیک بود. فکر کنم همه‌ی فیلمای ودی آلن تو همین مایه هاست.

ممکو پنجشنبه 3/10/92 ساعت 1:29

نظرات 1 + ارسال نظر
محدثه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 00:29 http://www.sayeeroshan.blogsky.com

سال 1393 با جمعه آغاز می شود و با جمعه پایان می پذیرد …

کاش سال 93 سال ظهور آقا امام زمان (عج) باشد…

اَللّهمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج…

[گل] سال نو مبارک [گل]

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.