نظرات من درباره بعضی چیزا

نظرات من درباره بعضی چیزا

این وبلاگ صرفا نظرات شخصی اینجانب است و بی احترامی به دیگران تلقی نمیشود
نظرات من درباره بعضی چیزا

نظرات من درباره بعضی چیزا

این وبلاگ صرفا نظرات شخصی اینجانب است و بی احترامی به دیگران تلقی نمیشود

پاس شدن در سیستماتیک نیمی از ایمان است

«پاس شدن در سیستماتیک همانند پاس شدن در تمام درس‌هاست» این یکی از روایاتیست که من می‌خواهم در جامعه شایع کنم مهم نیست که گفته مهم این است که سیستماتیکشان پاس شود چون اگر سیستماتیک پاس نشود باید دوباره در انتخاب واحد قرار گیرد و به دلیل تغییر ناگهانی قوانین در وزارت علوم باید پولی در ازای انتخاب دوباره‌ی این درس پرداخته شود.

سیستماتیک 10/8 بهتر از اکولوژی عملی 18/5

دیروز سیستماتیک 2 رو هم با اقتدار پاس شدم و کلا از نام های علمی لاتبن راحت شدم

نظرات 1 + ارسال نظر
محدثه جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 11:28 http://www.sayeeroshan.blogsky.com

سلام
این موفقیت و اقتدار صمیمانه تبریک میگم

مرسی :دی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.