نظرات من درباره بعضی چیزا

نظرات من درباره بعضی چیزا

این وبلاگ صرفا نظرات شخصی اینجانب است و بی احترامی به دیگران تلقی نمیشود
نظرات من درباره بعضی چیزا

نظرات من درباره بعضی چیزا

این وبلاگ صرفا نظرات شخصی اینجانب است و بی احترامی به دیگران تلقی نمیشود

مرز

وجود کشور چه مفهومی دارد وقتی مردم امروز از کلماتی مانند سازمان ملل، دهکده‌ی جهانی، یونسکو و ... استفاده می‌کنند. ولی با این حال باز هم افراد زیادی به کشورشان و وجود آن افتخار می‌کنند یا اینکه از آن یا هر جای دیگر تنفر دارند در حالی که اصلا وجود ندارد. دوست دارند جای دیگری باشند بعضی‌ها هم هستند که حتی اگر در بهترین جای universe بگذارندشان باز هم از جای خود شاکیند و بنظر من نمی‌دانند چه می‌خواهند، جالب این است که در راستای تغییر جای خود هیچ تلاش و کوششی هم نمی‌کنند و فقط اعتراض می‌کنند.

می‌دانم که انسان موجودی کمال پرست ایست اما با این حال باز هم چنین انسان‌هایی قابل درک نیستند چرا که در راستای کمال دیگران که هیچ در راستای کمال خود هم کاری نمی‌کنند.

شایم خودم هم از نظر بسیاری اینگونه باشم.

نظرات 2 + ارسال نظر
shamim دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 15:33 http://shamim2080.blogfa.com

واقعا نمی دونم بعضیا چشونه....
فقط بلدن اعتراض کنن و از ایرا بنالن....
معمولا بدی های کشورشون رو توی اینترنت بزارن در صورتی
که مردمان کشور های دیگه مناظر زیبای کشورشون رو به اشتراک می گذارند......
آرزوی رفتن به کشوری رو داشته باشن که می خواد کشورشون رو با خاک یکسان بکنه.........
البته بگن شاید فقط 10% یا 20% مردم اینجوری باشن....و البته که هممون به داشتن کشور با تمدن خودمون می نازیم

نیلوفر یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 11:19 http://niloofaresahra,blogsky.com

سلام براتون در تویتر کامنت گذاشتم گفت نمیتونه بفرسته
اینم ادرس وبلاگم لطفا سر بزنید
niloofaresahra.blogsky.com
nilofaresahra.blogfa.com
سر فرصت وبلاگتونو میخونم کامنت میذارم

مرسی
لینک شدین
منو با عنوان وبلاگم لینک کنید لطفا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.